Diskuse

Schovaná

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se právě naučil číst mezi stébly :-)R^

1 0
možnosti

Neměl jsem o Tobě, Honzo, nejmenší pochyby. Já se třeba naučil číst mezi na koberci mezi gaučem a knihovničkou .-)

0 0
možnosti

Děkuji, Jitko .-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je tam. Krásná:-)

1 0
možnosti

Srdcovka ... díky, Honzo .-)

1 0
možnosti

R^ Jednoduše: to je poezie....:-)

0 0
možnosti

Hladíte, po duši ... díky moc, Tomáši .-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) to je tak kouzelné... donucena k přiznání... tenhle letitý symbol je možná ,,profláknutý,,... ale já ho zase už mám čím dál raději... musí se umět uchopit , a když nekřičí v barvě tradiční, ale je o barvě čisté slavnostní... dokonce je taková sbírám a věnovávám.R^krásný den, Michale

0 0
možnosti

Kouzelný den Vám, Radko ... a děkuji moc .-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné srdíčko a hezká gameska :)

0 0
možnosti

Díky ... a doufám, že sis vyhrál, když už jsi zase vyhrál! (Jako cenu dostáváš políbení od Tebou vybrané blogerky či diskutérky a ona Tě musí políbit ... bude-li chtít .-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik