Diskuse

Bojím se lesa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné fotky, řeklo by se "Akorát pro dámy!", přidám i pro pány. Michale, díky R^:-)

0 0
možnosti

Děkuji já, Soňo .-))

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou krásné. Jemné. Pohladily.:-)

1 0
možnosti

Těší mne, že jste to napsala právě Vy, Ludmilo ... Děkuji .-)

0 0
možnosti
Foto

Michale, jedna hezčí než druhá. Pokochala jsem se, díkR^;-)

2 0
možnosti

To samé já říkám o holkách, co mi chodí na blog! .-)

.

Děkuji moc, Jitko! .-)

3 0
možnosti
Foto

R^Eda se lesa určitě nebojí:-)

1 0
možnosti

.-) ano ... Edda se v lese opravdu neboji ... má lesy rád ... obzvlášť ty, v kterých jsou hluboké a smradlavé louže ... ty miluje .-))

.

Děkuji, Honzo .-)

1 0
možnosti
Foto

... jako diplomovou práci jsem dělala tapisérie... aradecor... měkká vlákna, co je jeden zkouší ovládnout pro obraz.... rouna pavučin... Ta podlouhlá se dere před všechny Královny fotky ... tak nevím.... prostě Božská:-) lesa se neboj... víc neříkám;-)

0 0
možnosti

Tvoje obrázky mám rád ... to už jistě víš ... a ted jsem zatoužil vidět i Tvoji diplomovou práci ... je k nahlédnutí?

.

Děkuji, Radko .-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik