Diskuse

Bojím se lesa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... jako diplomovou práci jsem dělala tapisérie... aradecor... měkká vlákna, co je jeden zkouší ovládnout pro obraz.... rouna pavučin... Ta podlouhlá se dere před všechny Královny fotky ... tak nevím.... prostě Božská:-) lesa se neboj... víc neříkám;-)

0 0
možnosti

Tvoje obrázky mám rád ... to už jistě víš ... a ted jsem zatoužil vidět i Tvoji diplomovou práci ... je k nahlédnutí?

.

Děkuji, Radko .-)

1 0
možnosti
Foto

P36e46t24r 75O90m22e26l87k86a

29. 6. 2016 12:52

Já jsem také zatoužil nahlédnout....;-D ;-D;-D

0 0
možnosti

Věřím ... říct to však musíte Radce .-)) ... Hezký sváteční den, Petře.

0 0
možnosti
Foto

jednou z lesa domů se nesa... jsem někde poztrácela fotky... ale zkusím ...najít... a něco visí na univerzitě při vstupu a něco měl u sebe děkan a teď je to prý v aule... notak se zkusím vplížitise a pak čepýřitise s fotomobilem ... no uvidím uvidím uvidím...Michal zjistí, že jeho fotky furt stejně vedou a Petr... jeden si myslí, že mu mořskýho kocoura svékne téměř nadoraz:))) a ono to klukovi pořád nestačí:-)děkuji za přízeň oběma

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik