Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné plétací jehlice :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Krásné černobílé vítání zpátky do života....

Zájem lidí perfektně zachycen....

mi

0 0
možnosti
Foto

Černobílé fotky mají své kouzlo. R^

0 0
možnosti
MJ

Michale, tak mi to trochu připomnělo fotky Viktora Koláře. Snad Vás to neurazí, myslím, že je dost dobrý( a jsem moc vděčná, že mi párkrát udělal fotky k nějaké reportáži). Zdravím!:-)R^

0 0
možnosti

Milá Magdo, srovnání s panem Kolářem mě velice teší. Moc Vám děkuji .-)

0 0
možnosti
Foto

:-)mám tak ráda: barevné poetickotechnické věci pana malíře Kamila Lhotáka

černobílé fotky lidí Michala Štosela

kouzelné schovávačky pana miR^

zdravím Toulavého... zpátky na zemi;-)

0 0
možnosti

Jé ... to se tak hezky čte, milá Radko! Moc děkuji .-)

1 0
možnosti

Děkuji Vám, Jiří .-)

0 0
možnosti

Moc děkuji, Soňo .-)

0 0
možnosti

řekl kat ...

.

Děkuji, Ivanko .-)

1 0
možnosti
Foto

R^Paráda, Michale. Z jaké je to akce?:-)

1 0
možnosti

Místo vymýšlení perexu jsem mohl napsat, že je to Letecký den v Olomouci .-)

.

Díky, Honzo .-)

2 0
možnosti

Díky, Jaromíre .-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik