Diskuse

Okolo Hradce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, docela pěkná reportáž od brzkého rána, dávám body za cílevědomost.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tálinskej a Hradeckej, mé rybníky nejmilejší R^

A mezi těmi kapříky jsem dokonce zahlédl i Peltu :-)

0 0
možnosti

Viděl jsem i Berbra ... jak si dělá poznámky na manžetu .-)

Děkuji, Honzo .-)

1 0
možnosti

Michale, nádherné fotky. A ty červené rukavice v černobílém světě...

0 0
možnosti

Červené rukavice jsou módní tip pro nadcházející zimu. Děkuji Vám moc, Magdo .-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to už budou brzo Vánoce R^

0 0
možnosti

Víc mě děsí, že už brzy bude po Vánocích .-)

0 0
možnosti
Foto

Michale, holt blíží se advent. Moc pěkné dílo R^

0 0
možnosti

Díky moc, Pavle .-)

1 0
možnosti
Foto

A vůbec, máš rád kapra, Michale?

Aspoň na štědrovečerním vánočním stole? Já tedy ano, moc...

Sbíhaly se mi sliny...Vánoce budou přesně za dva měsíce....

0 0
možnosti

Mám rád kapra. Mám ho rád tak, že ho nedovedu zabít. Když ale sám nějak umře, tak ho klidně vykuchám a sním .-))

0 0
možnosti
Foto

R^jakože jsou Vánoce na krku?:-)

0 0
možnosti

Na mým krku ještě ne ... ale už se po mně natahují .-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná reportáž....od Božího rána na nohou, rybáři i Michal....

Malilinko si přivlastňuji....jako dárek k narozeninám.....děkuji děkuji, milá podívaná....MÁM RADOST R^R^R^

0 0
možnosti

Hezké narozeniny, milá Ilso .-) ... a děkuji za pochvalu .-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik