Diskuse

Stvoření

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak teď jsem napnutá....

Přečetla jsem si, že budeš psát o zvrhlé panně...asi to bude jenom do řeky? předpokládám veskrze správně? milý slušný Michale?

Se opravdu těším....

Dopředu děkuju hodněmockrát...V

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, ale z pohledu na vodu je mi dnes pěkná zima. Prima je to, že už se zase blíží to pravé počasí na takové výlety.;-)R^

0 0
možnosti

Tak se, Soňo, střídavě dívej třeba na rum!

Děkuji .-)

1 0
možnosti
Foto

(St. Vnoření u Havlobrodu)

Nejezdi Vašku s pány na vodu

mnohý případ známe

pán se zvrhne

a Vašek si za něj pádlo zláme :-)

0 0
možnosti

Říkanka v původním znění:

Nejezdi Vašku s pannou na vodu

mnohý případ známe

panna se zvrhne

a Vaškovi pádlo zláme .-)

... to už ale bude jiný blog ... O zvrhlé panně.

1 0
možnosti
Foto

Můj pocit je stejný, jako Jaromírův :-)R^

0 0
možnosti

Tak na zdraví! .-) ... nejlépe u kamen ...

0 0
možnosti
Foto

hezký..ale je mi z toho zima...až na poslední fotku:-)

0 0
možnosti

No jo ... poslední fotka je pivo ... jak kdybych Tě vykradl! .-)

Díky moc .-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná zastávka Stvořidla....

Hodně vody a pěkně studené, z toho kouká nachlazení jako trám.

Fotky supr nádherné....prostě jako vždycky od Michala Š....umíš to ;-)R^;-)R^

0 0
možnosti

Vody sice moc nebylo, ale teplotu stále ještě mám .-)

Děkuji, milá Ilso .-)

0 0
možnosti

R^Hned ta první a kouř z chalupy! Tedy naštěstí jen z komína....:-)

0 0
možnosti

Kouř, který voněl domovem.

Děkuji moc, Tmáši .-)

0 0
možnosti

.-) Děkuji, milá Jitko .-)

0 0
možnosti
Foto

R^Líbí, Michale, zvlášť to mininádraží a domky za řekou:-)

0 0
možnosti

Ta stavení mne přitahovala. Představoval jsem si, jak sedím u kamen a nahřívám si své promrzlé kosti.

Díky moc, Honzo .-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik