Diskuse

Ráno II

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Netušila jsem,že klece mohou být tak koňsky krásné...:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že ty koniklece by se měly častejc holit... :-)R^

0 0
možnosti

Tuto možnost jsem s nimi probíral. Nechtějí však podléhat módním trendům a prý raději zůstanou přírodní. Uvidíme však, co bude příští rok a zda-li ty nejodvážnější neupraví svoji klícku.-)

1 0
možnosti

To mě moc těší, Marku ... a děkuji! .-)

0 0
možnosti
Foto

Michale, dvakrát jsem klikla...a vstoupila do Romantiky, dvakrát:-). Moc pěkný nápad a fotky máte nádhernéR^

1 0
možnosti

Dvakrát je ten správný počet, Olčo! Moc děkuji .-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé...krásné koní klece, olemované sluncem.....

miluju....a děkuju.....

;-)R^!

2 0
možnosti

Taky miluji a také děkuji .-)

1 0
možnosti
Foto

Nenašla. Myš stačí. :)

1 0
možnosti

Tak alespoň ta myš! .-)

0 0
možnosti

Číslo pět žije ... a já také .-) ... Díky, Jitko .-)

0 0
možnosti
Foto

Michale, nejprve jsem tápal, kde že je snímek, ale nalezl ;-D;-DR^

1 0
možnosti

O Tobě jsem věděl, že najdeš. Děkuji moc, Pavle .-)

0 0
možnosti
Foto

ta květinová svoboda aspoň nachvíli... díky za ní.)... a slunce děťátko celé zarudlé... rána a narození prostě bolí:) HezkýR^

2 0
možnosti

Květinová svoboda navždy! ... a jednu ránu klidně zvládnu .-)

Děkuji, Radko .-)

0 0
možnosti
TG

R^Ano, nádhera. Vy si, se sluncem hodně rozumíte! Oba dva!

1 0
možnosti

Děkuji moc, Tomáši .-) ... někdy mám pocit, že mě slunce vůbec neposlouchá .-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik