Diskuse

Předpověď

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

uchvancancující R^R^ A já na Vás narazila až dnes ;-)

0 0
možnosti
Foto

...a ještě...

moc se mi líbil výrok matikáře....R^

0 0
možnosti
Foto

Bezva...

Už jsem chválila na fb...netušila jsem, že to stojí i tady....černé na bílém....ještě že jsem zvědavá holka....zkrátka čeština je skvělá, a ještě když s ní geniálně pracuje Mi,

tak je nejkrásnější....R^ chválím ještě jednou R^

0 0
možnosti
Foto

Michale, až se mě zatočila hlava, ale jako zajímavé R^

0 0
možnosti
Foto

R^Ty si vyhraješ;-DParáda

0 0
možnosti

... a do toho stihnu i zlobit .-) ... Děkuji moc, Soňo .-)

0 0
možnosti
Foto

Dnes kapáda!

Eskapáda

Nestíhám

Dnes tíhám!

R^R^R^

1 0
možnosti

Dneska padá ... Eska padá .-) ... Děkuji moc, Honzo .-)

0 0
možnosti
Foto

A modří už vědí;) les ... všechny bych tam vyhnala, aby to lesní ticho slyšeli...R^

1 0
možnosti

Onehdá jsem byl v lese a to ́s měla slyšet ten řev ... kukačka přes sýkoru ... do toho jakýsi krkavec ... až si z toho datel ťukal na čelo ... či na co .-)

Díky moc, Radko .-)

0 0
možnosti

Děkuji moc, Jitko .-)

0 0
možnosti

A pak že čeština není dokonalá, počasí nevyzpytatelné a předpověď prostě na (dál sprostě), moc hezký:-)

2 0
možnosti

J91a19r26a 23R25a64n11k

19. 4. 2017 20:13

Tak ono se to da ve vsech jazycich.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik