Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Slušivá geometrie :-) Přidávámm si Vás do oblíbených módních návrhářů, ať mi další kolekce neuniknou.

0 0
možnosti
Foto

Tomu se u nás říká ekvipotenciální hladiny :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Máš hezké látky, ale proužky pro mě nejsou, nemáš tam třeba puntíky.;-D

0 0
možnosti

Jo Ty jsi berušková! ... tak snad Ti nějaké puntíky seženu .-)

0 0
možnosti
Foto

Michalku, když nemáš ty štafle, máš asi dron....:-)

0 0
možnosti

Děkuji moc, Tomáši .-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, veskrze pozitivní barvy.....

Zelenou mám ráda, hodil by se mi na chaloupku nový kostýmek....s proužkem....

počkám si do jara 2018

Ale fotit ze štaflí je životu nebezpečné....tak pozor.....:-)R^V

0 0
možnosti

Prosím Tě ... Kde já bych vzal štafle .-)

.

Děkuji .-)

0 0
možnosti

No ... už aby bylo zase jaro .-)

0 0
možnosti
Foto

R^Slušivé textilie, Michale:-)

0 0
možnosti

Díky, Honzo ... i když já jsem to jen vyfotil ... pracovali jiní .-))

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé výtvarné vzory polních kultur, to máte osobní vrtulník nebo moto-rogalo?

0 0
možnosti

Tentokrát jsem stál, naprosto výjimečně, nohama na zemi .-) ... a děkuji Vám, Jiří.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS