Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ To je krása, ty střevíčky se srdíčky :-)

0 0
možnosti
Foto

i tak jsem se dozvěděl dostR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Střevíčky jsou krásně barevné.....

Jako celý Štěpánov

Děkuju za příjemné potkání se s průvodem.....:-)V;-)

0 0
možnosti
Foto

Michale, super! Muselo tam být veselo a tak je to dobře;-)R^

0 0
možnosti

Veselo jak o pouti, Jitko .-) ... díky moc! .-)

1 0
možnosti

Kamarád (zdravím do nebe) rád vzpomínal na hanácké hode.

"Slečno, smím prosit?"

"No, hopocená so, chca.a bech jak kráva, ale pudo!":-)

2 0
možnosti
Foto

R^Tak tihle mají být skutečně nač hrdí.:-)

2 0
možnosti

... a to jsem nechtěl blog politizovat informací, že v průvodu šel i homosexuál. Homosexuál, kterého si tu lidé váží a mají ho rádi. Byl oblečený jako člověk a dost pravděpodobně byl i hrdý na svou práci. .-)

1 0
možnosti
Foto

Nádherné kroje, krásné fotky. R^:-)

Haná je moc pěkný a bohatý kraj, kde žili a snad ještě žijí praktičtí a schopní lidé. Pár Hanáků jsem znak. Na vojně jsem byl na jedné ložnici ubytován s Hanákem. Vystudoval Vysokou školu zemědělskou. Doma měli i v rámci komunismu poměrně slušné malé hospodářství (záhumenek atd.). Dostával z domova nejlepší a největší balíčky, se šunkou atd. Spravedlivě se s námi kolegy o ně dělil. Byl dobrák od kosti, někteří si z něj utahovali, až mi ho bylo líto. Jemu to však myslím bylo jedno. Ubližovat si však nenechal.

Jeden kolega si z něj utahoval, že se těší na to, až se po vojně ožení a vezme si milou a hodnou dívku z bohaté rodiny, kterou mu vybere jeho milá maminka. :-) Já jsem mu to přál a věřím, že to tak i udělal. :-)

1 0
možnosti

Díky moc, Jaroslave .-) Určitě Váš spolubojovník žije s milou a hodnou dívkou ... takové tu jsou totiž všechny .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, tleskám....V

Moc pěkné fotky...přehlídka krojů a spokojených lidí.....R^R^R^

Umíš to bezvadně....

0 0
možnosti

Nemůžeš tak nahlas tleskat, Ilso ... vyplašila jsi mi holuba na parapetu .-)) Děkuji moc .-)

0 0
možnosti

Díky za tenhle fotoblog. Hanácké kroje jsou snad vůbec nejkrásnější.

A vidět jsou jen vzácně...

1 0
možnosti

Vidíš a to jsem do blogu zapomněl zařadit detailní fotku střevíců ... ty jsou přímo pohádkové .-) ... Díky moc .-)

1 0
možnosti

Karma!

Krásné kroje, krásné fotky. R^

3 0
možnosti

Moc Vám děkuji, Martino .-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS