Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příště by to chtělo nějaké koziny.

Možná přijde i Jan Sladký Nemrava. :-)

0 0
možnosti
Foto

Každý den, když jedu do práce, vídám na pastvinách stáda krav, jsou úžasné, bílé, stračeny...a pak mám na trase pastvinu s koňmi, Krávy a koněR^

0 0
možnosti
Foto

umíš si modleky vybrat:-)

0 0
možnosti
Foto

Udělal jsi překrásné kraviny:-)R^

0 0
možnosti

Jo, jo - i kraviny můžou být smysluplné!:-D Tyhle mi udělaly vyloženě radost. Je to mé oblíbené zvíře.

Takže dík! A, Michale, dělej kraviny, jó!:-))

1 0
možnosti
Foto

Už jen za perex dávám karmu. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné kraviny.....

Jsem moc ráda, že neděláš i voloviny....

Horkýže slíže sice neposlouchám, ale klip je povedený....

Dělej ty kraviny i nadále a rád...měníš se k lepšímu.....R^R^R^V

Pobavilo mě to :-)

0 0
možnosti

Občas dělám i voloviny ... a směji se při tom stejně přiblble, jak u kravin .-)

Díky, milá Ilso .-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Fotečky pěkné, video tam nemám. P.S.:není to trochu whitepower? Kde je krásná česká stračena, která dokáže skoro až kozelce metat, když se pustí na pastvu8-o;-)

0 0
možnosti

Není to tak dlouho, co jsem fotil i českou stračenu ... v Rakousku .-))

Díky moc, Jiří .-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS