Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Wow! Jak to jenom děláte... R^

0 0
možnosti

S láskou ... přece .-)

.

Moc děkuji, Dano.

1 0
možnosti
Foto

Moje milá Mahuleno, v tom lese je nahuleno

s Radúzem je jeden tým - prozradil je modrý dým :-)

0 0
možnosti

Teď daj si ještě páva

chutná jim modrá tráva .-)

0 0
možnosti
Foto

Právě jsem si všiml, že Ti admini šoupli blog do soukromých a už není na hlavní stránce. Když perex změníš a požádáš je o navrácení, tak Ti jej vrátí do fotoblogů.

To můžeš klidně udělat. Já jsem už ten šifrovaný vzkaz obdržel a kdo ne, ten má smůlu. ;-(

0 0
možnosti

Všechny Moje lancholie jsou soukromé záměrně .-)

0 0
možnosti
Foto

68 X v perexu, 2 krát X v nadpisu. Celkem tedy 70 krát X.

Šifrovaný vzkaz jsem pochopil takto. Cena bitcoinu během 7 týdnů překročí (alespoň na 7 hodin) 7 000 US dolarů. Díky za vzkaz, myslel jsem si, že to bude pouze 6 000 US dolarů.

Jen nevím, zda kodex blogera dovoluje posílat takovéto šifrované vzkazy.

0 0
možnosti

V kodexu diskutéra by měli zakázat rozšifrování zašifrovaných vzkazů! .-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik