Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

moooc dobrý...už jsem si říkala, kde se asi ten kluk toulá takovou dobu...

0 0
možnosti
Foto

Hezky leze, akorát ptáci poskakují :-)R^

0 0
možnosti

Stále ještě je ... zase jsem si dnes spálil prsty .-)

1 0
možnosti
Foto

Adamekuj, Frantohobluj, Michalefoť :-)

0 0
možnosti

Chvíli jsem přemýšlel, jak se někdo může jmenovat Frantoho .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, pěkné fotografie, mám ráda fotky, kde je světla málo, mají svojí úžasnou atmosféru. R^:-)

1 0
možnosti

Děkuji moc, Soňo... to jsou ty moje ponuré myšlenky .-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě jsem tu jednou....

Chválím fotografie....moc krásné...:-)R^

Na to jsem zapomněla....

Michale, umíš s citem a něhou zachytit i železo...natož např. koniklecR^R^R^

1 0
možnosti

Děkuji moc, Ilso .-)

0 0
možnosti

Vyhráváš soutěž o nejkrásnější palec! ... Děkuji moc, Magdo .-)

1 0
možnosti
Foto

Jejde, jejda, mně to nedá, divím se i raduju....

Po sáhodlouhé zimě Tě aprílově vítám...

Možná i trochu velikonočně....hurá, jsi zase tady...R^R^R^V

0 0
možnosti

Blog byl jen apríl ... samozřejmě tady zase nejsem .-)

0 0
možnosti
Foto

A já si říkám, kdepak je dneska to sluníčko...a ono napíchnuté na stožáru.

1 0
možnosti

Tak pro dnešek jsem Vám ho odpíchl ... jak Rittbergera .-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jestlipak Eva poslechla a vcas kula?:-)

1 0
možnosti

Eva je velice neposlušné děvče. Na kutí ji neužije ... maximálně tak pikle.-))

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS