Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-)R^ pěkné fotečky, pro které se přinášejí oběti.

0 0
možnosti

Moc děkuji, Soňo ... obě Ti přinesu příště .-))

0 0
možnosti
Foto

Michale, Praha Vaším objektivem je záludná, svůdná, česká kráska ..., probudil jste ve mně vzpomínky přímo čecho-mateřské...kdo v mládí podlehne, musí se vracet...R^, děkujiV

0 0
možnosti

Všechny jste svůdné české krásky! ... s mým subjektivem.-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog, Michale. Ranní pražské nálady, pro mne vzpomínky z doby, kdy jsem jako student bydlel v malé koleji na Kampě a ráno (i večer) jsem těmi místy procházel. Díky!

1 0
možnosti

Moc děkuji, Marku ... mám Čertovku a Kampu moc rád ... nejvíc z celé Prahy. Ta místa mám spojená s velmi silnými zážitky.-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslel, že je to Franz Kavka a on Emil Holub. Ale siluetku maj podobnou...:-)R^

1 0
možnosti

Kavka zřejmě odletěl do světa ... Holub se už nareisoval dost.-)

0 0
možnosti
Foto

Super Mi....na apríla už tedy ne, ale 2. květen je na psaní jako dělaný. Mám radost...Umíš vždy potěšit oko, duši i celého člověka....R^R^R^R^ mám čtyři....tak je tady ode mne máš taky :-)V;-) dík

0 0
možnosti

Díky za krásné palce, milá Ilso.-)

0 0
možnosti

Děkuji moc, Ivo .-)

0 0
možnosti
Foto

R^Paráda, Michale:-)

0 0
možnosti

Od Pražáka (obzvláště toho, co má doma fotografku Pražákovou) pochvala potěší .-) Děkuji .-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Dobrý povstání. Stůj noho, zde po(v)sv(t)átná jsou místa;-)

0 0
možnosti

.-) Mám nějaký problémy s kolenem a tak na vyzvání povstojím rád .-) Díky .-)

1 0
možnosti
PK

...ještě lépe se ráno vstává bývalému rodilému Pražákovi v Křivoklátských lesích...R^

0 0
možnosti

A tam přepadáte povozy bohatých pražských měšťanů? .-))

.

Rád vzpomínám na noci u Berounky nedaleko Černé tůně, kde žila vydra ... na šumění vody ... na počítání hvězd.

0 0
možnosti
Foto

R^ Nádhera. :-)

Jo, jo, bývali jsme mladí junáci. Teď už jsme jen mladě se cítící junáci. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Říká se však, že každý je tak starý-mladý, jak se cítí. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik