Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ale nesmí být moc rychlý!-))

0 0
možnosti
Foto

To město je mi nějaký povědomý :-)R^

0 0
možnosti

.-) ... pak už jsi tu minimálně 2x byl!

1 0
možnosti
Foto

R^parádní reportáž, Michale.:-)

0 0
možnosti

Díky moc, Honzo ... třeba už příště bude o kočkách ... tedy ... když mi opraví foťák.-)

0 0
možnosti

Krásné fotky a ještě ty Tvoje vtípky... seš jednička!:-)

0 0
možnosti

Ty tedy umíš poševelit, Magdo ... až se tu červenám! Moc děkuji.-)

0 0
možnosti
Foto

R^titul mě zmátl ale jinak super blog;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ prima, nejvíce se mi líbí rychlost na 1.kilometru;-D

0 0
možnosti

Jo, tam byli rychlí ještě všichni ... kromě mé závěrky.-)

.

Díky, Soňo.-)

0 0
možnosti
Foto

J85a18n94a 11M41a72j32o98v88á

24. 6. 2018 13:53

Běženci v kalupu... No to mě podrž... R^

0 0
možnosti

Jasně, že Tě chvíli podržím ... abys jim dala náskok.-)

0 0
možnosti
Foto

Opravuju....

Běženci mají krásné "běžky"

Synchronizovaní mají krásná kolena;-);-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná reportáž...byla jsem skoro při tom, mačkala s Tebou spoušť.....ty synchronizovaní mají super "běžky", tedy barvou, jinak tomu nerozumím. Houbičky jsem taky viděla....všichni se fest honili ....až do cíle. Moc pěkné....VR^R^R^ Umíš to....

0 0
možnosti

No to tedy musela být spoušť, když ́s mi ji mačkala.-)

1 0
možnosti
Foto

Blog, který vůbec není "na houby". Je fajn R^

1 0
možnosti

Moc děkuji, Marku.-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik