Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je čtrnáct dní dlouhá doba? :-)

Konečně jsem to taky objevila.

Jemnou parádu na pokraji rána.....V

Děkuju R^

0 0
možnosti

děkuji, Soňo!-))

0 0
možnosti
FF

...a já malé poupě, připravené v koutě, já se slunka nebojím, rád si na něj postojím:-)

0 0
možnosti

Kdo chvíli stál ... .-) ... tak už nemusíš být na hanbě, poupátko!-))

0 0
možnosti

Moc děkuji, Dano.-)

0 0
možnosti
Foto

kdo chce nohy natáhnout, ten si je natáhne, aby tě ještě před zavíračkou stihnul... R^:-)Michale, hrozně hezkýV

1 0
možnosti

Ty máš taky hrozně hezký V, Radko.-) a děkuji.-)

0 0
možnosti
Foto

Michale, zachytil jsi to pěkněR^

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se snažil k Janičce přilehnout, ale spadla klec. Klec na koně. :-)

(a z koně jsou jen půlky)

0 0
možnosti

.-)))) Ty jsi kůn!-) ... ještěže Ti zbyly ty půlky ... perníkáři Tě budou mít rádi!-)

0 0
možnosti

...to je lepší než před vloupačkou!

Tedy toto určitě!:-))))

1 0
možnosti

.-)) příště zkusím brambory na vloupačku!-) ... a děkuji, Maruško.-)

1 0
možnosti
Foto

To je famózní, Michale. Absolutní pecka! R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Marku, to mi takhle nemůžeš psát ... se pak rdím! Samozřejmě mě právě od Tebe takové hodnocení těší ... už jen proto, že se z Tvých fotografií učím a také proto, že na koniklecové místo pod hanáckým Everestem jsi mne před pár lety poslal Ty!-) Děkuji.

0 0
možnosti

... to je to nejkrásnější citoslovce! Děkuji, Ivo.-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik