Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jarní zelená...

A mladý Myšánek....ladí to...

Pohladilo, fakt že jo...V

0 0
možnosti
Foto

Hladivé koukání po ránu. Michale. Doufám, že jste si se čtyřnožcem užili a užíváte :-)

0 0
možnosti

Jo, já tu napíši, že si to užívám se čtyřnožcem a přijedou mne zavřít!-)) Jinak si to Myšánek samozřejmě užil ... ani nechtěl večer na procházku.-)

.

Moc děkuji, Jani.-)

0 0
možnosti
Foto

Tak já též přicházím s křížkem po velikonocích.

A s pampelíšky pro chlupáče. :-)

0 0
možnosti

Dobře, tak já si po velikonocích vezmu kolečka. Začínáš!-)

Chlupáči za pampelíšky děkují.-))

1 0
možnosti
Foto

Krásné od fotek, přes nového pejskaR^V a kříž až po skvělou muziku, které je třeba...ji občas pripomenoutR^ hezké všechno, Michale... Dekuju;)

0 0
možnosti

Tobě patří dík, Radko! ... a nechť je vždy všechno hezké!-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný fotoblog. Hodně zelené. :-)R^

1 0
možnosti

Děkuji moc, Jaroslave! tuto jarní zelenou mám nejraděj!-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé, mimořádně povedené, Michale R^

1 0
možnosti

Já vím, že se mi to vždycky nepovede, ale snažím se! ... fakt!-)

.

Moc děkuji za pochvalu, Marku a těším se, až se tam potkáme!-)

0 0
možnosti

Ty máš s tím vstáváním kříž, co?:-))

Ale to neva. Tohle je jako ze života - hezky přírodní.

1 0
možnosti

No, s tím vstáváním je to jak kdy. Třeba dneska se nechtělo vstávat psovi.-)

.

Děkuji, Maruško.-)

1 0
možnosti
Foto

R^Povedlo, ne, že ne.:-)

1 0
možnosti

To je tím místem!

.

Moc děkuji, Honzo.-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik