Diskuse

Berounka 1985

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takhle nějak to mám já s horami, akorát se tam dělá o trochu hůř eskymák......

0 0
možnosti

Jo to už je dávno.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Michale, moc krásné vzpomínání.....:-)

Včetně té hezké písně, tu jsem neslyšela léta letoucí.....

Berounka je řeka tajemná.....Poplujem spolu, tam dolů, tou peřejí...teď

0 0
možnosti

Shodou okolností jsem byl v roce 1985 také poprvé na Berounce. Sjeli jsme ji tehdy od Pivovaru do Modřan tedy celou. Jen to už nebyla moje první řeka. Tou byla Lužnice. Narodil jsem se u ní a žil tam 30 let. Děkuji za připomínku "dávných časů". :-)

0 0
možnosti

Tuším, že na vodu jsme jezdili pravidelně prvních čtrnáct dní v srpnu. Na první spaní jsme sjeli k jezu do Bukovce, kde jsme zůstali tři dny než přestalo pršet a voda stoupla tak, že jsme většinu jezů nemuseli přenášet. Za celou dobu jsme potkali jen pár lodí (dnes to zní neuvěřitelně) a tak, jestli jsme se potkali, zdravím AHOOOOJ!-)

0 0
možnosti
Foto

Berounka, to je mládí.;-DR^!!

0 0
možnosti

Berounka stále teče! Ještěže se máme kam vracet.-)

2 0
možnosti
Foto

Bezva, Michale.R^ Berounku jsem měla nejradši v Řevnicích a trávila u ní (a v ní) dost času

3 0
možnosti

Tak v Řevnicích jsem nikdy nebyl. Přestože jsme Berounku jeli vždycky 14 dní (dá se sjet za víkend), až do Prahy jsme nikdy nedojeli. Myslím, že jsme kvůli vlaku končili v Berouně.-)

1 0
možnosti
Foto

hezký, takový mokrý, vzpomínkový:-)

0 0
možnosti

Díky moc, Jaromíre! Kde by svět byl bez vody a vzpomínek?-)

0 0
možnosti

Hezke povidani, ale ty obrazky jsou zrejme na iDnes moc.

0 0
možnosti

Děkuji a zároveň se omlouvám za množství fotek. U blogů z vody to mám vždycky takhle, i když vyznávám spíše minimalismus.-)

1 0
možnosti

Tak konečně místo, které dobře znám a občas ho koldokola sejdu a děti i sjíždějí...R^

0 0
možnosti

Ach ty děti!-)) Údolí Berounky je nádherné od Plzně až do Prahy pro všechny. Tedy kromě srnců.

Díky moc.-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS