Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^moc hezká reportáž a pěkně zachycená atmosféra, fotky přímo "vtáhnou" člověka do akce.:-)

1 0
možnosti

Díky moc, Soňo ... i já jsem byl atmosférou vtažen ... až doma jsem zjistil, že jsem zřejmě v transu i fotil .-))

0 0
možnosti
Foto

Nádherný příběh, nádherné věci, nádherní lidé, nádherná Vámi vytvořená atmosféra...R^R^R^:-)

2 0
možnosti

Nádherný komentář! ... děkuji moc .-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Michale, paráda, moc se mi to líbí. R^R^R^ Počínaje vtipným názvem!

Skvěle vystižené momenty práce, "nalezená zátiší" s atmosférou sklářské huti, dobré portréty a různé situace a okamžiky, vynikající postřeh...

1 0
možnosti

.-) ... díky, Marku ... já se moc těším na Tvůj pohled sklářského mistra.

1 0
možnosti

Michale je pěkné, že necháš mluvit fotky místo sebe. To mám taky rád, když není třeba psát komentář a lidé si domyslí o co jde. Jen mi vrtá hlavou několik snímků, kde mi není úplně jasné k čemu některé předměty slouží. Chemikálie jako přísady pro barvení skla chápu, ale ta lesklá - jakoby závažíčka jsou na co ? Ale dá se bez toho klidně žít.  ;-)Prima snímky. R^

2 0
možnosti

Už mi to Michale došlo, že je to konec sklářské píšťaly, kterým se fouká do skla a skláři je mají v puse R^8-o

1 0
možnosti
JR

J70a17r87a 83R67a37n35k

25. 1. 2015 5:51

Nejkrasnejsi blogR^ Tise zavidim, mela jsem jen jednou moznost koukat v realu na mistry umeniR^

3 0
možnosti

Vydržel jsem na ně koukat celé hodiny ... snad ... snad bych jim i rád pomohl, ale takhle jsem se jim jen mile pletl .-) ... Díky, Jaro .-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já jsem jim s dovolením vyfouknul ten vzoreček hned na první fotce.

Já jak vidím X tak se neznám. :-)R^

6 0
možnosti
JR

J17a86r16a 47R32a67n74k

25. 1. 2015 5:53

njn. nedalo se ani nic jineho ocekavat, byla bych zklamana, kdyby se lev matematickych salonu nechytil;-)

5 0
možnosti
PM

Michale takovou parádu jsem už dlouho neviděl.Pár lidi tady fotí dobře ale pro mne nezajímavě.Nemusím fotky co se objevují na blogu protože mi tak nějak nic neříkají,tím nechci urazit autori, každý máme svoje.Takže jěště jednou díky moc a do budoucna přeji jistou ruku na spoušti , cit pro technický detail a doufám že to není konec Tvojí tvorby tady.

5 0
možnosti

Petře ... děkuji ... děkuji moc. Přiznám se, že se mi Vaše slova čtou dobře. .-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik