Diskuse

1IK-LU1

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na takový snídaně a výhledy z oken si nezvykejte, Michale.

V lese s Edou je to lepší:-)

1 0
možnosti

Pro nezasvěceného musí být informace, že je to s Edou v lese lepší víceznačná .-))) ... ale máte pravdu, Vando ... s Edou jsou výhledy lepší ... nejen v lese .-)

1 0
možnosti
Foto

J41a83n50a 18M13a98j58o51v89á

24. 3. 2015 18:28

Těším se na brzké fotky z jiného prostředí. Mohu pro příští blog poprosit o nazouváky někde venku?

Brzké uzdravení.R^

1 0
možnosti

Vy mi dáváte! ... teď abych nosil do přírody přezůvky ... .-))

Děkuji .-)

4 0
možnosti

Díky, Soňo ... už jsem v podstatě jak ryba .-)) ... doufám, že neskončím ledňáčkovi v zobáku .-)

0 0
možnosti
JH

No jo, taky mám takové fotky....

Ale těším se, doufám, až budete mocný.  A budete moc fotit Azory :-), vzory, sněženy... a vůbec... vše, co Vás napadne!

Tak šup z postele, Bobe, a ven! A ne, že ne... k sněženě .

Michale... prosím.... až se odpočinete, vyspinkáte, tak se naprogramujte na zdraví.

Žádný Výdej léků....

2 0
možnosti
JH

Jste pečující pozorností  obloŽEN! :-)

0 0
možnosti
Foto

Šmarjá! Snad Vás nezavřeli do špitálu :-(

Ale fotky pěkný, navzdory příležitosti. R^

1 0
možnosti

Jsem si pořád s někým špital, tak kam už mne měli zavřít. .-))

3 0
možnosti
LC

Hlavne ze Te nepresla fotograficka vasen, bez ni by bylo, nejen tady na blogu, moc smutno.

A chut k jidlu byla koukam taky :-) jesteze tak :-)

Konec dobry, vsechno dobre! ❤

0 0
možnosti

Naopak, beze mne by se to tady úplně zvrhlo ... samá blondýna a sem tam nějaká zrzka! .-))

1 0
možnosti
LC

Hlavne ze Te nepresla fotograficka vasen, bez ni by bylo, nejen tady na blogu, moc smutno.

A chut k jidlu byla koukam taky :-) jesteze tak :-)

Konec dobry, vsechno dobre! ?

0 0
možnosti
Foto

no tohle...Vy jste v péči?8-o

1 0
možnosti

Stále o mne někdo musí pečovat ... jsem jako malej .-))

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik