Diskuse

Utečenci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Fotka č.8 mě vzala za srdce, jak jinak, sentimentální baba.

1 0
možnosti
KT

Nádherné fotky, taky jsem si užila, jako diskutérka nížeR^.

1 0
možnosti

.-) Mám rád, když si diskutérky užívají nad mými blogy.-)) ... Děkuji Vám moc, Kláro .-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Nazdar! Nazdar! Nazdar! ... a dík .-)

0 0
možnosti
Foto

R^Uz jsem se lekl, nicmene alegorie je to skvela:-)

2 0
možnosti

Že jsem se dal na politiku? .-))))))

.

Díky, Honzo .-)

0 0
možnosti
Foto

Nezmýlil jsem se...je to vůl :)

5 0
možnosti

.-)) Nikdy se nemýlíš ... skoro .-))

.

Děkuji, Karle .-)

2 0
možnosti
MJ

255579 je tak krásně přítulná...:-)

1 0
možnosti

Chcete také olíznout očko? .-)

.

Děkuji, Magdo .-)

0 0
možnosti
JR

J55a16r90a 17R55a44n37k

30. 9. 2015 16:38

:-)Vdokonce maji zlute nausnice - jen doufam, ze neskonci na taliri....

Maji krasne kukuce a takove bych bralaR^

0 0
možnosti

Náušnice jim neuvěřitelně sluší. Některé obzvášť fintivé kusy měly i piercing v čumáčku .-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik