Diskuse

Ovocný

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

krása, Michale. To máš doma ve váze ten "motýlí keř"?

0 0
možnosti

Dášo, já jsem úplně normální chlap, co doma nemá vázu! .-)) ... Děkuji .-)

0 0
možnosti

Ty máš tři palce! ... všechny samozřejmě krásné .-)

0 0
možnosti

Super bylo, že mne vůbec navštívil a dal mi dostatečně času na to, abych si nachystal foťák a vyplácal na něj celý film .-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, ale ta komule Davidova již ovocná není.

0 0
možnosti

Jasná Davidova zelenina .-)

.

Děkuji Vám, Jiří.

1 0
možnosti
Foto

... no, tak všechno je krásné, Michale... Ota ve své nejlepší kondici... To ano, ale nejkrásnější jsou u mne ty křídlotřepotavé, které jsou pořád životem a pohybem...zvláště z té sktyté černobílé se mi třesou kolena...Ale já je rozchodím... šubydum... ještěže ajlájkdžes.

:-)R^fotky na amerického O?KARA ...oujééé

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik