Diskuse

Okolo Hradce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Michale....radost. z mnoha veci mam radost. A lidské blogy ja hrozně moc rada...jeste prohlednu lepe.ale itak srdcesluncekarmacajrumbum

0 0
možnosti

Už jsem Tě doběhl! ... příště buď rychlejší .-) ... Děkuji moc, Radko .-)

1 0
možnosti
Foto

J19a11n 72P28r89a55ž83á61k

24. 10. 2016 10:17

R^Krásně mlžné, až se mi sbíhají sliny, Michale:-);-D

0 0
možnosti

Také mám rád mlhu. Moc jsem si ji na výlov přál a splnilo se .-) ... Díky, Honzo .-)

2 0
možnosti
Foto

Michale, krásnýR^ A dostala jsem obrovskou chuť na kapra!;-)

1 0
možnosti

Děkuji, Jitko ... a dobrou chuť! .-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 398
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 394x
analogový člověk sevřený digitálním světem ...

Seznam rubrik